Obchod se stolními hrami s miniaturami

Obecne o WH40K

Fórum >> Obecne o WH40K obsahuje 30 příspěvků

Pro vložení příspěvku je potřeba se přihlásit nebo vytvořit nový účet.
Položek na stránce:  20  40  60  80  100

HoferCofein 1.11.2015 - 22:48
Zdravím. Jsem tak trochu nováček v celé serii WH40K i přes to, že se již druhým rokem o toto okrajově zajímám. Ale což, má hlavní otázka na Vás zní, zda by se tu našel nějaký odborník přes kapitulu Space Wolves. Adeptus Astartes mi přirostli k srdci, a rád bych se vrhl i do deskové podoby. I přes přečtení celého kodexu se bojím, že mi pár detailů uteklo a tak bych se rád s někým poradil, aby se na mích modelech nepovedlo nějaké solidní fópa. Nejde mi vyloženě o složení decku. To už mám v hlavě docela jasné, ale spíše bych si rád upřesnil pár detailů na samotných figurách. Předem děkuji...

HoferCofein 1.11.2015 - 22:44
Zdravím. Jsem tak trochu nováček v celé serii WH40K i přes to, že se již druhým rokem o toto okrajově zajímám. Ale což, má hlavní otázka na Vás zní, zda by se tu našel nějaký odborník přes kapitulu Space Wolves. Adeptus Astartes mi přirostli k srdci, a rád bych se vrhl i do deskové podoby. I přes přečtení celého kodexu se bojím, že mi pár detailů uteklo a tak bych se rád s někým poradil, aby se na mích modelech nepovedlo nějaké solidní fópa. Nejde mi vyloženě o složení decku. To už mám v hlavě docela jasné, ale spíše bych si rád upřesnil pár detailů na samotných figurách. Předem děkuji...

Wulfar 8.3.2013 - 20:43
Ahoj,chci si složit BA marinu,mohl by mi nekdo poradit jake jednotky???Nejakou predstavu uz mam,chci si poridit jejich battle force,kaplana,termiky,furioso dregnouta a dal prave moc nevim mohl by nejaky dobrák poradit???co jeste???Jestli jeste taktikaly,devastatory,nebo assaulty kdyz chci ject do CC.Budu rad za kazdy nazor.Predem diky

ChaosMichal 28.8.2012 - 17:19